Gaming & Education 2013
![Gaming & Education 2013](https://www.mindcet.org/wp-content/uploads/2022/12/shutterstock_72638878.jpg)
בעוד אנו מתמודדים עם מצב בעייתי במערכת החינוך עם פערי מידע ותקשורת מתרחבים בכיתה ומחוצה לה, רוב הולך וגדל של צעירים מחפשים תשובות במרחבים אלטרנטיביים. הסביבות החינוכיות, כולל הסביבות הדיגיטליות, וההקשר הבית ספרי, מאבדות את עניין התלמידים במהירות.
בכדי לשמור על מערכת החינוך רלוונטית לילדים, עלינו להבין את סביבות הלמידה החלופיות המקבילות שלהם. דוח זה מציג תמונת מצב של המקום המשמעותי שהמשחקים הדיגיטליים תופסים כיום כמרחב למידה אלטרנטיבי יעיל לילדים, ומספק נתונים חדשים על ילדי ישראל. אנחנו לא מביאים פתרונות, אבל אנחנו כן מציעים הצעה: הבה נוריד את השמירה היתרה מההשפעות השליליות של המשחקים הדיגיטליים, וננסה להבין את ההשפעה הכוללת שלהם, ובעיקר את הפוטנציאל שלהם כתמיכה לצרכים ההתפתחותיים של הילדים.